Klantenservice

Mocht je vragen hebben, opmerkingen willen delen of advies nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via e-mail. Of lees de antwoorden op veelgestelde vragen.

Ons toegewijde team staat klaar om je te helpen en zal zo snel mogelijk reageren.

E-mail: info@skinmeax.nl

Je kunt erop vertrouwen dat wij binnen twee werkdagen, of zelfs sneller, zullen reageren.

Vestigingsadres

Skinmeax vof.
Horizon 13
5531 XM, Bladel
Nederland

Bedrijfsgegevens

KVK: 72637064 te Eindhoven
BTW-nummer: NL 859.183.658.B01

Contact

Bestellen & Betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

1: Product in winkelwagen plaatsen

Zoek het product dat je wilt kopen en voeg het toe aan je winkelwagen. In de winkelwagen kun je het aantal artikelen aanpassen of artikelen verwijderen. Let op: een product in je winkelwagen is niet voor je gereserveerd.

2: Inloggen of account aanmaken

Heb je al een account? Log dan in met je e-mailadres en wachtwoord. Als je nog geen account hebt, kun je er eenvoudig een aanmaken op de afrekenpagina. Je kunt ook afrekenen zonder account, maar dan mis je de voordelen van een account, zoals bestelhistorie en adresgegevens bewaren.

3: Bezorging of afhalen

Kies of je de bestelling wilt laten bezorgen of dat je hem wilt afhalen bij een PostNL-servicepunt. Het specifieke servicepunt waar je de bestelling kunt afhalen, kun je na de betaalstap kiezen.

4: Betaalmethode selecteren

Selecteer de betaalmethode die je voorkeur heeft. We bieden verschillende betaalmethoden, zoals iDEAL, creditcard (Visa & Mastercard) en Klarna Achteraf Betalen. Controleer je bestelling goed voordat je deze plaatst.

5: Betaling afronden

Rond de betaling af met de gekozen betaalmethode. Na het afronden van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail met alle details van je bestelling.

Extra informatie:

  • Houd rekening met de verzendkosten. Deze worden berekend op basis van je bestelling en bezorgadres.
  • Je kunt je bestelling volgen via de link in de bevestigingsmail.
  • Heb je vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Op welke manieren kan ik mijn bestelling afrekenen?

Je kunt uit de volgende betaalmethoden kiezen:

  • iDEAL
  • Creditcard (Visa, Mastercard)
  • Achteraf betalen (Klarna)
Hoe kan ik hulp krijgen als het bestellen of betalen niet lukt?

Verloopt er onverhoopt iets niet helemaal naar wens bij je bestelling of betaling? Meestal helpt het om de pagina te verversen of het op een later moment opnieuw te proberen. Werkt dit niet of past deze oplossing niet bij jouw situatie? Neem contact op met de klantenservice.

Bezorgen & Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling in ontvangst nemen?

Wij verzenden onze bestellingen via PostNL. Je hebt de keuze om de bestelling te laten bezorgen op een door jou gekozen adres of om deze op te halen bij een PostNL-servicepunt. Als je ervoor kiest om je bestelling op te halen bij een PostNL-servicepunt, kun je het gewenste servicepunt selecteren na de betaalstap tijdens het bestelproces van je bestelling.

Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?

We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Standaard streven we naar een levertijd van 1 tot 2 werkdagen. De werkelijke levertijd kan echter variëren van 1 tot 5 werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

Geen zorgen, we hebben rekening gehouden met je portemonnee. De standaard verzendkosten bedragen €4,95. Bij bestellingen van €30 of meer bezorgen we gratis.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Zolang je bestelling nog niet klaar is voor verzending of al onderweg is, is annulering nog mogelijk. Neem dan contact op met onze klantenservice.

Is annulering niet meer mogelijk? Je kunt er ook voor kiezen om de bestelling te accepteren en vervolgens retour te sturen. Lees hier hoe je je product kunt retourneren.

Kan ik bestellen als ik niet in Nederland woon?

Op dit moment verzenden wij enkel binnen Nederland.

Er is een probleem met mijn bestelling, wat nu?

Soms kan een bestelling anders uitvallen dan verwacht. Het kan zijn dat je niet helemaal tevreden bent, dat er iets ontbreekt in je bestelling of dat er onderweg iets beschadigd is geraakt. Neem contact op met onze klantenservice, zodat wij het voor je kunnen oplossen.

Hoe kan ik een bestelling terugsturen?

Je tevredenheid staat bij ons voorop! Je kunt je bestelling kosteloos terugsturen binnen 30 dagen. Raadpleeg voor meer details en instructies ons volledige retourbeleid.

Informatie & Service

Waar meld ik mijn algemene vragen of problemen?

Kunnen je geen antwoord vinden op je vraag of probleem? We staan klaar om je verder te helpen. Neem contact op met onze klantenservice.

Kan ik advies krijgen als ik twijfel over een aankoop?

Natuurlijk, daar zijn we voor! Als je meer informatie nodig hebt over een van onze producten, of als je graag advies wilt voor jouw specifieke behoeften, aarzel dan niet om ons een bericht te sturen.

Is een account vereist voor het plaatsen van een bestelling?

Een klantaccount is niet verplicht, maar kan wel handig zijn. Hiermee beheer je eenvoudig je gegevens, kunt je je huidige bestellingen en bestelgeschiedenis bekijken, en sneller afrekenen.

Waar pas ik mijn persoonlijke gegevens aan?

Je kunt je persoonlijke gegevens aanpassen in je klantaccount. Ga naar je account (rechtsboven in het scherm), en in het accountmenu vind je de optie "Gegevens". Klik op de bewerklink onder je gegevens om deze aan te passen.

Als je liever gebruikmaakt van het dashboard, dan klik je simpelweg op "Beheer adressen". Klik op de bewerklink onder je gegevens om deze aan te passen.

Is het plaatsen van een zakelijke bestellingen mogelijk?

Zakelijke bestellingen zijn mogelijk. Neem contact met ons op via info@skinmeax.nl om de mogelijkheden te bespreken. Wij staan klaar om je bestelling persoonlijk op te nemen en zullen je vervolgens een factuur sturen voor betaling via bankoverschrijving. Zodra de betaling is ontvangen, zullen wij ervoor zorgen dat je bestelling binnen de overeengekomen levertijd bij je wordt afgeleverd.

In welke productcategorie vallen de producten van Skinmeax?

Cosmetica, onze producten zijn bedoeld om in contact te komen met de externe delen van het menselijke lichaamsoppervlak, zoals de opperhuid, beharing, haar, nagels, lippen en uitwendige geslachtsorganen. Het voornaamste doel is om deze te reinigen, te parfumeren, hun uiterlijk te verbeteren, en/of deze lichaamsdelen te beschermen of in goede staat te houden, evenals lichaamsgeuren te corrigeren.

Van welke informatie moet ik zeker op de hoogte zijn.

Voordat je bij ons bestelt, is het belangrijk dat je op de hoogte bent van onze Algemene voorwaarden en onze Disclaimer. Daarnaast is het ook handig om onze Privacyverklaring door te nemen.

Let op: Al deze documenten kunnen zonder kennisgeving worden aangepast.