Klantenservice
Laat ons weten als je hulp nodig hebt, iets wilt delen of advies nodig hebt. Bekijk ook onze veelgestelde vragen voor antwoorden.
Ons toegewijde team staat klaar om je te helpen en zal zo snel mogelijk reageren.
E-mail: info@skinmeax.nl
Je kunt erop vertrouwen dat wij binnen twee werkdagen, of zelfs sneller, zullen reageren.
Vestigingsadres
Skinmeax vof.
Horizon 13
5531 XM, Bladel
Nederland
Bedrijfsgegevens
KVK: 72637064 te Eindhoven
BTW-nummer: NL 859.183.658.B01
Contact
E-mail: info@skinmeax.nl
Telefoon: +31 85 303 63 57
Bestellen & Betalen
Hoe plaats ik een bestelling?
1: Product in winkelwagen plaatsen
Zoek het product dat je wilt kopen en voeg het toe aan je winkelwagen. In de winkelwagen kun je het aantal artikelen aanpassen of artikelen verwijderen. Let op: een product in je winkelwagen is niet voor je gereserveerd.
2: Inloggen of account aanmaken
Heb je al een account? Log dan in met je e-mailadres en wachtwoord. Als je nog geen account hebt, kun je er eenvoudig een aanmaken op de afrekenpagina. Je kunt ook afrekenen zonder account.
3: Bezorging of afhalen
Kies of je de bestelling wilt laten bezorgen of dat je hem wilt afhalen bij een PostNL-servicepunt. Het specifieke servicepunt waar je de bestelling kunt afhalen, kun je na de betaalstap kiezen.
4: Betaalmethode selecteren
Selecteer de betaalmethode die je voorkeur heeft. We bieden verschillende betaalmethoden, zoals iDEAL, creditcard (Visa & Mastercard) en Klarna Achteraf Betalen. Controleer je bestelling goed voordat je deze plaatst.
5: Betaling afronden
Rond de betaling af met de gekozen betaalmethode. Na het afronden van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail met alle details van je bestelling.
Op welke manieren kan ik mijn bestelling afrekenen?
Je kunt uit de volgende betaalmethoden kiezen:
- iDEAL
- Creditcard (Visa, Mastercard)
- Achteraf betalen (Klarna)
Hoe kan ik hulp krijgen als het bestellen of betalen niet lukt?
Verloopt er iets niet helemaal naar wens bij je bestelling of betaling? Meestal helpt het om de pagina te verversen of het op een later moment opnieuw te proberen. Werkt dit niet of past deze oplossing niet bij jouw situatie? Neem contact op met de klantenservice.
Bezorgen & Retourneren
Hoe kan ik mijn bestelling in ontvangst nemen?
Wij verzenden bestellingen via PostNL. Je hebt de keuze om de bestelling te laten bezorgen op een door jou gekozen adres of om deze op te halen bij een PostNL-servicepunt. Als je ervoor kiest om je bestelling op te halen bij een PostNL-servicepunt, kun je het gewenste servicepunt selecteren na de betaalstap tijdens het bestelproces van je bestelling.
Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?
We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Standaard streven we naar een levertijd van 1 tot 2 werkdagen. De werkelijke levertijd kan echter variëren van 1 tot 5 werkdagen.
Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
De standaard verzendkosten bedragen €4,95. Bij bestellingen van €30 of meer bezorgen we gratis.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Zolang je bestelling nog niet klaar is voor verzending of al onderweg is, is annulering nog mogelijk. Neem dan contact op met onze klantenservice.
Is annulering niet meer mogelijk? Je kunt er ook voor kiezen om de bestelling te accepteren en vervolgens retour te sturen.
Kan ik bestellen als ik niet in Nederland woon?
Op dit moment verzenden wij enkel binnen Nederland.
Er is een probleem met mijn bestelling, wat nu?
Het kan zijn dat je niet helemaal tevreden bent, dat er iets ontbreekt in je bestelling of dat er onderweg iets beschadigd is geraakt. Neem contact op met onze klantenservice, zodat wij het voor je kunnen oplossen.
Hoe kan ik een bestelling terugsturen?
Je tevredenheid staat bij ons voorop! Je kunt je bestelling kosteloos terugsturen binnen 30 dagen. Raadpleeg voor meer details en instructies ons volledige retourbeleid.
Service & Ondersteuning
Waar meld ik mijn algemene vragen of problemen?
Kun je geen antwoord vinden op je vraag of probleem? We staan klaar om je verder te helpen. Neem contact op met onze klantenservice.
Is het plaatsen van een zakelijke bestellingen mogelijk?
Zakelijke bestellingen zijn mogelijk. Neem contact met ons op via info@skinmeax.nl om de mogelijkheden te bespreken. Wij staan klaar om je bestelling persoonlijk op te nemen en zullen je vervolgens een factuur sturen voor betaling via bankoverschrijving. Zodra de betaling is ontvangen, zullen wij ervoor zorgen dat je bestelling binnen de overeengekomen levertijd bij je wordt afgeleverd.
Van welke informatie moet ik zeker op de hoogte zijn?
Voordat je bij ons bestelt, is het belangrijk dat je op de hoogte bent van onze Algemene voorwaarden en onze Disclaimer. Daarnaast is het ook handig om onze Privacyverklaring door te nemen.
Let op: Deze documenten kunnen zonder kennisgeving worden aangepast.
Productinformatie
Kan ik advies krijgen als ik twijfel over een aankoop?
Natuurlijk, daar zijn we voor! Als je meer informatie nodig hebt over een van onze producten, of als je graag advies wilt voor jouw specifieke behoeften, aarzel dan niet om ons een bericht te sturen.
In welke productcategorie vallen de producten van Skinmeax?
Cosmetica, onze producten zijn bedoeld om in contact te komen met de externe delen van het menselijke lichaamsoppervlak, zoals de opperhuid, beharing, haar, nagels, lippen en uitwendige geslachtsorganen. Het voornaamste doel is om deze te reinigen, te parfumeren, hun uiterlijk te verbeteren, en/of deze lichaamsdelen te beschermen of in goede staat te houden, evenals lichaamsgeuren te corrigeren.
Wat als ik een allergische reactie op een product vermoed?
We begrijpen hoe vervelend dit kan zijn. Ondanks de zorgvuldige samenstelling van producten kunnen we geen garanties bieden om allergische reacties te voorkomen.
We adviseren om onmiddellijk te stoppen met het gebruik van de producten om verdere irritatie te voorkomen. Voer een Repeated Open Allergy Test (ROAT) uit om te achterhalen welk product mogelijk een reactie heeft veroorzaakt:
- Breng gedurende 2-3 opeenvolgende dagen een product aan op één elleboogplooi. Een ander product kan worden getest op de andere elleboog.
- Als er geen irritatie optreedt, kun je ervan uitgaan dat het product geen allergische reactie veroorzaakt.
- Als er wel irritatie optreedt, neem dan contact op met een huisarts of dermatoloog. Stop dan met het gebruik van het product.
We moedigen aan om altijd voor gebruik een ROAT-test uit te voeren.
Worden de producten van Skinmeax zonder dierproeven ontwikkeld?
Ja, dat klopt.
Onze producten worden uitsluitend ontwikkeld en verkocht binnen de EU, waar strenge wetgeving het testen van cosmetica en cosmetica-ingrediënten op dieren al lange tijd verbiedt.
We willen benadrukken dat wij tegen het gebruik van dieren voor de ontwikkeling van onze producten zijn. Wij staan daarom volledig achter deze regelgeving en voeren geen dierproeven uit, noch maken we gebruik van grondstoffen die daarop zijn getest.
Zijn de producten van Skinmeax vegan?
Ja, onze producten zijn vegan. Dit houdt in dat ze geen ingrediënten van dierlijke oorsprong bevatten.
Wij maken gebruik van grondstoffen die zowel door onze interne experts als door de EU zijn goedgekeurd op veiligheid en effectiviteit. Dit gaat om chemische stoffen en ingrediënten uit natuurlijke bronnen.
Hoe milieuvriendelijk zijn de producten van Skinmeax?
Dat verschilt per product. Sommige zijn al redelijk goed op weg, andere moeten we nog wat verfijnen.
Wij zien toekomst in duurzame en milieuvriendelijke cosmetica. Daarom zetten we ons in om te groeien richting een bedrijf met duurzame en milieuvriendelijke formules.
Het heeft jaren gekost om de effectieve en fijne producten te ontwikkelen, die wij op dit moment aanbieden. Dit proces vraagt om investeringen van tijd en geld, zowel van ons als van de partners waar we mee samenwerken, om de nodige vakkennis te ontwikkelen en producten te creëren die beter aansluiten bij onze duurzame ambities.