Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Bestellen & Betalen

Hoe plaats ik een bestelling?
  1. Begin door het gewenste artikel in uw winkelwagen te plaatsen. In uw winkelwagen kunt u het aantal artikelen aanpassen of artikelen verwijderen. Houd er rekening mee dat een artikel in uw winkelwagen niet voor u is gereserveerd.
  2. Als u al een account heeft, log dan in. Als u nog geen account heeft, kunt u er eenvoudig een aanmaken op de afrekenpagina. U kunt ook afrekenen zonder een account.
  3. Maak een keuze of u de bestelling wilt laten bezorgen of dat u kiest om deze op te halen bij een PostNL-servicepunt. Het specifieke servicepunt kiest u na de betaalstap.
  4. Selecteer een betaalmethode en controleer uw bestelling voordat u deze plaatst. Vervolgens kunt u de betaling met de gekozen betaalmethode voltooien.
  5. Na het afronden van uw bestelling ontvangt u een bevestigingsmail van ons.
Op welke manieren kan ik mijn bestelling afrekenen?

U kunt uit de volgende betaalmethoden kiezen:

  • iDEAL
  • PayPal
  • Creditcard (Visa, Mastercard)
  • Achteraf betalen (Klarna)
Ik ervaar problemen bij het bestellen en/of betalen, wat moet ik doen?

Verloopt er onverhoopt iets niet helemaal naar wens bij uw bestelling of betaling? Meestal helpt het om de pagina te verversen of het op een later moment opnieuw te proberen. Werkt dit niet of past deze oplossing niet bij u situatie? Neem contact op via ons contactformulier.

Bezorgen & Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling in ontvangst nemen?

Wij versturen onze bestellingen via PostNL. U heeft de keuze om de bestelling te laten bezorgen op een door u opgegeven adres of om deze op te halen bij een PostNL-servicepunt.

Als u ervoor kiest om uw bestelling op te halen bij een PostNL-servicepunt, kunt u het gewenste servicepunt selecteren na de betaalstap tijdens het afrekenproces van uw bestelling.

Wanneer kan ik mijn bestelling ontvangen?

We beloven u dat we uw bestelling zo snel mogelijk verzenden. Sterker nog, we streven ernaar om dit binnen 2 werkdagen te doen. De levertijd bedraagt doorgaans 1 tot 5 werkdagen, afhankelijk van waar u woont en de beschikbaarheid van het product.

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

Geen zorgen, we hebben aan uw portemonnee gedacht. Standaard verzendkosten bedragen €4,95. Bestelt u voor €30 of meer? Dan bezorgen we uw bestelling gratis.

Kan ik mijn bestelling nog wijzijgen of annuleren?

Zolang uw bestelling nog niet klaar is voor verzending of al onderweg is, is annulering nog mogelijk. Stuur ons daarvoor een bericht via ons contactformulier.

Is annulering niet meer mogelijk? U hebt dan de mogelijkheid om de bestelling aan de deur te weigeren, waardoor de bestelling teruggestuurd wordt naar Skinmeax. U kunt er ook voor kiezen om de bestelling te accepteren en vervolgens retour te sturen. Lees hier hoe u uw product kunt retourneren.

Is uw bestelling bezorgd bij een PostNL-punt? Indien u de bestelling na 1 week nog niet hebt opgehaald, zal het pakket worden teruggestuurd naar ons magazijn. U kunt tevens bij het PostNL-punt aangeven dat u het product wenst te retourneren, zodat zij het direct kunnen terugsturen.

Kan ik bestellen als ik niet in Nederland woon?

Bedankt voor uw interesse in onze producten en onze service. Helaas moeten we u teleurstellen. Op dit moment verzenden wij alleen binnen Nederland.

Er is een probleem met mijn bestelling, wat nu?

Soms kan een bestelling een beetje anders uitpakken dan we hadden gehoopt. Misschien bent u niet helemaal tevreden, ontbreekt er iets in uw bestelling of iets heeft onderweg wat schade opgelopen. Geen probleem, we zijn hier om het recht te zetten. Stuur ons een bericht via het contactformulier, zodat wij een oplossing voor u kunnen vinden.

Hoe kan ik een bestelling terugsturen?

Uw tevredenheid staat bij ons voorop! Bent u niet blij met uw aankoop? Geen probleem, u kunt uw bestelling kosteloos terugsturen binnen 30 dagen. Raadpleeg voor verder details en instructies ons volledige retourbeleid.

Service & Informatie

Ik heb een algemene vraag/klacht/probleem, waar kan ik terecht?

Geen oplossing kunnen vinden voor uw vraag, klacht of probleem? We helpen u graag verder. Stuur ons een bericht via ons contactformulier.

Ik twijfel over de aankoop van een product. Kan ik meer informatie/advies krijgen?

We staan tot uw dienst. Mocht u behoefte hebben aan meer informatie over een van onze producten, of een aanbeveling voor uw specifieke behoeften wensen, twijfel dan niet om ons een bericht te sturen via ons contactformulier.

Wat is het voordeel van een klantaccount?

Met uw klantaccount beheert u eenvoudig uw persoonlijke gegevens en krijgt u inzicht in zowel uw huidige bestellingen als uw bestelgeschiedenis. Bovendien kunt u sneller door het afrekenproces.

Waar pas ik mijn persoonlijke gegevens aan?

U kunt uw persoonlijke gegevens aanpassen in uw klantaccount. Ga naar uw account (rechtsboven in het scherm), en in het accountmenu vindt u de optie "Gegevens". Klik op de bewerklink onder uw gegevens om deze aan te passen.

Als u liever gebruikmaakt van het dashboard, dan klikt u simpelweg op "Beheer adressen". Klik op de bewerklink onder uw gegevens om deze aan te passen.

Is het plaatsen van een zakelijke bestellingen mogelijk?

Zakelijke bestellingen zijn mogelijk. Neem gerust contact met ons op via info@skinmeax.nl om de mogelijkheden te bespreken. Wij staan klaar om uw bestelling persoonlijk op te nemen en zullen u vervolgens een factuur sturen voor betaling via bankoverschrijving. Zodra de betaling is ontvangen, zullen wij ervoor zorgen dat uw bestelling binnen de overeengekomen levertijd bij u wordt afgeleverd.

In welke productcategorie vallen de producten van Skinmeax?

Cosmetica, onze producten zijn bedoeld om in contact te komen met de externe delen van het menselijke lichaamsoppervlak, zoals de opperhuid, beharing, haar, nagels, lippen en uitwendige geslachtsorganen. Het voornaamste doel is om deze te reinigen, te parfumeren, hun uiterlijk te verbeteren, en/of deze lichaamsdelen te beschermen of in goede staat te houden, evenals lichaamsgeuren te corrigeren.

© 2023 Skinmeax,

    • iDEAL
    • Mastercard
    • PayPal
    • Visa

    Login

    Wachtwoord vergeten?

    Hebt u nog geen account?
    Maak gratis een account aan.